چگونه از انگلستان به ترکیه سفر کنیم؟ (بخش چهارم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1398
بازدید : 135
نویسنده : علی احمدی

بهترین زمان سفر به ترکیه

ترکیه مقصدی عالی برای سفر در تمام سال است. گفته می شود مخصوصاً زمان های خاصی از سال وجود دارد که برای سفر مناسب است. اگر می خواهید به استانبول یا بخش اروپایی ترکیه بروید، باید در طول ماه های بهار یا پاییزبه آن فکر کنید.

ماه های بهاری از آوریل تا ماه می ادامه می یابد، در حالی که پاییز از سپتامبر تا اواسط نوامبر ادامه دارد. در این دوره ها درجه حرارت متوسط ​​است و بیشتر شهرها دارای آسمان شفاف هستند. اگر دوست دارید تابستان های گرم یا زمستان های معتدلی را تجربه کنید، باید به سمت سواحل مدیترانه و اژه حرکت کنید.

لازم به ذکر است که هرچه بیشتر به شرق ترکیه سفر کنید درجه حرارت و آب و هوا شدیدتر می شود. به همین ترتیب تابستان ها بسیار گرم خواهد بود و زمستان ها نسبتاً سرد است. تجربه برف در طول زمستان در این مناطق غیر معمول نیست.

نکاتی برای سفر به ترکیه

برای سفر هر چه بهتر، فقط نکات زیر را برای رزرو سفر خود به ترکیه دنبال کنید:

ویزای الکترونیکی دریافت کنید

اگر شما شهروند انگلیس یا بریتانیا هستید، برای ورود به کشور باید ویزا بگیرید. اکنون دو روش برای انجام این کار وجود دارد. در هر صورت می توانید برای ویزای الکترونیکی اقدام کنید یا هنگام ورود در یکی از فرودگاه های ترکیه ویزا دریافت کنید. با این حال باید بدانید که گزینه دوم احتمالاً در سال های آینده غیرقابل دسترسی خواهد بود.

برای کم کردن مشکلات بهتر است ویزای الکترونیکی دریافت کنید. همان طور که از نام آن پیداست، می توانید برای درخواست این ویزا به صورت الکترونیکی به وب سایت رسمی مراجعه کنید. شما می توانید تا سه ماه قبل از برنامه ریزی برای سفر به کشور، ویزای خود را درخواست کنید.

این ویزا تا 90 روز و در طی یک دوره 180 روزه معتبر است. در حالی که ویزا معتبر است، مجاز به ورود چندین کشور هستید. هزینه این ویزا معادل 20 دلار است. اگر شک دارید همیشه قبل از درخواست، شرایط ویزا را بررسی کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.